tirsdag 31. august 2010

Eg tek utfordringa!


Hanne med den utruleg flotte bloggen Hannes dagbok utfordrar til å vise TV-KROKEN.
Eg tek utfordringa,sjølv om eg har vist bilder herfrå monge gongar før!

Vi har fridag og lisje bror og mammaen har kvilda si.
Han søv søtt i senga og eg "kvilar" ved dataen og ein god kopp kaffi!


Tv kroken er ikkje den plassen eg oppheld meg mest..


Ei Tv stove er snart under bygging!

Eg likar meg betre i lesekroken..


Eg er ikkje akkurat avhengig av tv..
Men,"blogglandia" derimot..;)


Veggen bak tvèn er det altan
(som ikkje er i bruk)
Der skal bli tv stove.
Snekkarar kjem i løpet av hausten..

Nokre detaljar


Veggord frå Roka Design 








Kappa skjuler DVD spelar,ledningar osv..


Hanne frå HALDEN er med i konkurransa om
Norges vakraste heim!
Ho ligg på 3.plass..
Ein FANTASTISK vakker heim med detaljar og inspirasjon til fingerspissane..
Du MÅ ta deg ein tur innom BLOGGEN hennar.

Ønskar deg masse LYKKE til i konkurransa,flinke Hanne!


Du kan stemme
 HER

No er middagskvilda over og lisje bror sit på fanget og bloggar ferdig ilag med meg.
Phuuu!

Håpar at fleire vil ta utfordringa!

GOD TYSDAG ALLE DOKKE GODINGANE!
♥♥♥

21 kommentarer:

  1. Synes du har en flott tv krok. Ryddig, stilfult og vakkert.... *heldig du*
    Og ønsker også Hanne all lykke i konkurransen. Håper hun vinner ;).

    Håper du har en kjempe fin uke! Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Koselig TV krok. Sitter ikke så ofte foran den sorte skjermen vi heller. Blir som regel en episode krim de dagene det er det.
    Vi har innedag idag, Milla er syk stakkars.
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Koselig TV-krok!
    Jeg har aldri på TV`n da jeg er alene, men derimot far i huset er helt avhengig av denne tittekassa tror jeg...:-)
    Hadde jeg bodd alene hadde jeg helt klart IKKE hatt TV! :-))

    SvarSlett
  4. Herlige bilder som ALWAYS :)
    Vakker den kappa rundt konsollbordet :)
    Har det bordet jeg å.. det er så fint :) Har det nede i hallen.. ( Men det er så mørt der nede, så derfor blir det så vanskelig å vise bilder derfra).

    Mange herlige detaljer i den koselige tv kroken din :)
    Liker alt jeg ser :)

    Jeg og ønsker GODE Hanne lykke til med konkurransen :)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. So koseleg tv-krok, super idé med kappen!
    Me har og middagskvil no♥ me ligg rett ut på sofaen alle jentene, men no måtte eg ha meg ei lita stund her før eg skal lage middag og komme meg på jobb ♥

    Bloggast♥

    Klem til deg!

    SvarSlett
  6. Det var helt klart en mye finere tvkrok enn den jeg har, så velger ikke å ta utfordingen videre... hihi... Lurte foresten på hvordan du får til å legge til bildene dine så store? jeg velger den største varianten, men synes de er alt for små...

    Stor klem Kaja:)

    SvarSlett
  7. Du har en koselig og fin tv krok... ja hele hjemmet ditt er fint Astrid..

    Nyter bloggen til Hanne også...

    ha en fin tirsdag videre..

    klemmer =)

    SvarSlett
  8. Heisann!!
    tror dette må være en av de koseligste tvkrokene jeg har sett :o)
    Og ellers er det jo så fint i alle kroker hos deg Astrid!!
    denne utfordringen tar jeg ikke for min er ikke koselig....har faktisk tv med "tut" i stuen ennå....kkan du tenke deg?? Hihi.....

    ha en fortsatt fin tirsdag :o)

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig tv-krok, og så masse herlige interiør detaljer rundt...ja der ville jeg kosa meg masse! :) Flott teppe også, tror jeg har likens! ;) Ønsker deg en flott dag, klem :)

    SvarSlett
  10. Kjempefin tvkrok! ♥ Min tvkrok er ikke like stilfull som din- mye mørke møbler, litt for store møbler osv, men det blir snart en endring på det ;-) Ha en nydelig dag videre!

    Klem, klem

    SvarSlett
  11. Så pent du har det. Ikke farlig med tv når det er så fint :)
    Ha en fin dag
    Trude :)

    SvarSlett
  12. Du har det så fint og lyst overalt! Men blir sikkert kjekt med tv-stue, det ønsker jeg meg også;-) Foreløpig har vi tv i både dagligstuen og "fin"-stuen...men savner et helt avskjermet eget tv-rom.

    Kjempefint med det forhenget forran!

    Ha en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  13. Du har det kjempefint i TV-kroken!
    Er SÅ lurt med kappe foran DVD osv..trur kanskje eg må sy litt;)
    Eg har ikkje ro i ræva til å sjå TV. Er så mykje anna som er kjekkare;) Men Greys må eg ha med meg ikveld! Det finns jo unntak;)
    Ha ein flott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  14. Beautiful new banner!!!! ...beautiful home.....beautiful blog.......i miss the pink cups......hahahhaah!!...love Ria...

    SvarSlett
  15. Hei Astrid
    Kjempekoselig tvkrok.
    Så smart med kappe tundt tvbordet. Det fikk jeg lyst på også.

    Ha en fin tirsdagskveld
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  16. Hei :)

    ikke noe problem å vise fram tvkroken når man har det så fint som deg :)

    Jeg titter etter hyller på nettet, en til kjøkkenet og en til stua og ser gjennom hylleilder på bloggen din og koser meg med inspirasjon til hyllepynting :)

    Så herlig å ha en fridag hjemme med gogutten da!! I morgen skal lillemor litt i parken alene for første gang, jeg tror det kommer til å gå fint men man er jo så spent alikvel ;)

    klem

    SvarSlett
  17. Hei søte, gode deg!!

    Dette var det jeg prøvde på og ikke fikk til! Hva slags stoff har du brukt? Kanskje mitt var for tykt?
    Dette er bare nydelig Astrid!!!!...som alltid;=)

    Blir helt rød i kinnene jeg når du skriver så pene ting..

    Stoooor klem!!

    SvarSlett
  18. Nydelige bilder fra en veldig nydelig stue!
    Lurt med kappe på tv bordet ;)
    Sitter fortsatt i skinnmonsteret mitt jeg så jeg står over utfordringen denne gangen også :D
    Ny header har du fått deg også siden jeg var her sist! Kjempefin!
    klem Laila

    SvarSlett
  19. Hei!

    Kjempefin tv krok du har!!! Og deilig lesekrok... Klem Anette :)

    SvarSlett
  20. Så flott tv krok:) og ikke minst kosekrok til lesestoff og pcen, jeg er mer "der" jeg også, tven ser jeg sjelden på- men den er nå ett møbel som synes....

    Ha en flott uke

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  21. God ettermiddag kjære Astrid :)

    Stuen din er perfekt!!!
    Tv eller ei, jeg er ikke store tv personen jeg heller.
    Tror nok muligens tv står på her i heimen to-tre ganger i uka.
    Jeg liker Criminal Mind`s og ser det vær Torsdag. Ellers så blir det ofte en god leiefilm i helga og that`s it...Jeg er kansje litt kjedelig som ikke følger med på alle slags serier men for min del så er er det så mye annet som tilfredstiller meg enn tv titting..
    Bloggverden er jo en av dem :)))
    Ingen bombe det nei..hehe..

    Jeg må benytte annledningen til å takke for de koselige hilsenen du legger igjen hos meg, du er jo bare herlig. En fantastisk person vel og merke :)
    Med det så ønsker jeg den en nydelig aften.
    KLemmer fra meg

    SvarSlett