onsdag 28. juli 2010

FLOTT AWARD MED UTFORDRING ♥

Eg har vore så heldig å motta denne awarden av to flotte damer!

Monica med Det lille ekstra.
Eg set stor pris på deg♥
Innlegga dine er alltid inspirerande..Enten det er mat,handarbeid,oppussing så formidlar du det så utruleg vakkert med både bilde og tekst!
Likar så godt din romantiske og lyse interiørstil.
Du er ei glad dame det er lett å bli glad i♥

Eva Maria med Velkommen til Fjøra.
Eva er forholdsvis fersk bloggar.
Veldig morsomt at ho faktisk bor vegg i vegg med min farfar..
Ho har seldt hus og hage og kjøpt leilighet der det enkle rår..
Men,har i tillegg eit fantastisk koseleg hus ved fjøra der blonden og alle detaljane rår!
Kjempe flott blogg du bør besøke..

Tusen takk begge to ♥


Utfordringa går ut på å fortelje 7 ting om meg sjølv,eller 7 ting eg ønskar meg..Sidan den lista er veeeeldig lang,velger eg det første!

Så skal eg legge ut eit bilde av meg sjølv!

Eg har fått liknande utfordringar nokre gongar før..
Men,alltid kjekt å bli satt pris på med både utfordringar og awardar!

1.
Eg er veldig heimekjær.


2.
Er ein nastolgikar...
Møblar og ting som vi har arva frå oldeforeldre/besteforeldre  betyr mykje for meg.
Ting som har levd og har historie.




3.
Er glad i å lage mat..
Sida det blei med større mengder jorbær frå butikken i går,måtte det bakast litt i dag ☺


 Resten er blitt til jordbærsylte


4.
Kjedar meg ALDRI..
Har alltid noko å styre med,å slik likar eg det!
Etter eg oppdaga "blogglandia" er det iallefall ikkje grunn til å ha det kjedelig..
Så har eg som regel eit prosjekt eller fleire på gong.

Og med tre kjekke barn i ulike aldrar (1 1/2,snart 10 og 13)er dagane varierte og spennande og
alt anna enn kjedelige!

5.
Vi kjøpte huset vårt for to år sida,og har pussa opp det meste.
Nytt kjøken,bad,tak,vindu,nokre gulv,mala,tapetsert,flislagt,nye rominndelingar osv...
Stova er no nesten slik vi vil ha den..Berre nytt gulv som står att!
Dette brune golvet skal bli ei fryd å få bytta til lyst.

Og påbygg med ny (tv)stove blir starta på i haust.



6.
Har veggord i dei fleste rom..
Likar dei så godt ♥


7.
 Det siste året har eg blitt veldig glad i den franske landstilen.


Så var det bildet av meg..
Frå 17.Mai.


Så skal eg gi utfordringa til 7 andre bloggvenner!
                                                  
Datt ☺
                                                       

Draumesidene ☺

 Svingens lille hus ☺



Anitas små hverdagsfundringer ☺

Simones country home ☺

Minishabby ☺

Hannes dagbok ☺


GOD ONSDAGSKVELD ALLE SAMAN ♥




11 kommentarer:

  1. Et vakkert bilde av ei nydelig og tvers igjennom god dame, du er bare en så utrolig god bloggevenn. Takk for at du er den du er og takk for vakre ord om meg og min blogg. Din variant av tacosalaten må jeg jammen meg prøve, det så veldig godt ut med kylling i. At du liker å lage mat viser igjen vennen, dete r jeg selv veldig glad i så da er det så kjekt å lese innleggene dine og bli inpirert og få nye oppskrifter av deg . Kjekt å lese om deg. Ønsker deg en fin sommerkveld. klem Monica

    SvarSlett
  2. Så hyggelig innlegg!! Kjekt å lese litt om deg :-) Og kjempefint bilde av ei flott dame :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei snilde du! Så flott innlegg! Eg blir så flau, for eg har gløymt å vise awardar og ta utfordringar i det siste... Tusen takk for at du tenkte på meg! Vakre bilder du hadde knytt opp til informasjonen din! Du er ei vakker dame!

    Dagen har gått med til husvasking og rydding, og vennebesøk på middag. No skal eg ut i hagen i boblebadet, det har vore ein nydeleg solnegang, og eg og min kjære var ein tur opp på setrestølen og gjekk tur. Mamma mi passa borna, som RANGLAR noko voldsomt for tida! Og så sende ho med oss verdas beste, nybaka bollar... Vi er velsigna heldige! :)

    Ynskjer deg ei natt med gode draumar,
    og ein vakker torsdag!

    Jon Blund støv frå Elin!

    SvarSlett
  4. Så morro å bli enda bedre kjent med deg!

    Klem Madelén

    PS: I dag gikk pakka i posten.. ;)

    SvarSlett
  5. Congratulations with your award......beutiful post.........lovely picture you and your baby.....love Ria.....

    SvarSlett
  6. Så koselig og lese om deg:)

    Mange utrolig fine bilder!:)

    SvarSlett
  7. Ååå nå ble jeg glad:) Var litt redd for at det ikke skulle være noen fine butikker i Ebeltoft;) Også har jeg lest om et STORT lokale i Århus som har loppis året rundt, så det blir nok en tur dit:) hihi..

    Morsomt å lese litt mer om deg vennen:)

    Ønsker deg en flott ukeslutt:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  8. Takk for at du tenkte på lille meg :)

    Så koselig bilde! Du virker alltid så blid og positiv :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Hei søta. Å tusen takk for en kjempehygelig award! ;o) Så koselig da. Skal lage et innlegg i morgen om det tenker jeg.

    Å gratulere med din award også. ;o))

    Ha en super dag videre.
    Ps. knallfine bilder. ;o))

    Klem Simone

    SvarSlett
  10. Hei kjære deg!
    Flott bilde av en veldig flott dame:)
    Og tusen takk for award og utfordring. Ble kjempeglad for at du tenkte på meg. Skal prøve å få lagt ut et innlegg i morgen. I dag står det husarbeid på tapeten. vi drar på ferie til lørdag og skal ha kattevakt, så litt greit å få vekk litt muterte hybelkaniner;)
    Håper du har en fin torsdag.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  11. Ja du virker som ei både trivelig og kreativ jente!! Grattis med awarden, som nok var veldig vel fortjent!:)

    SvarSlett